20 januari 2013

Soft söndag

Plöjde närmare 300 sidor under gårdagen och släckte inte förrän närmare 01.30. Är det inte ledsna ungar som håller en vaken så är det en fängslande bok...

Idag kommer mamma och pappa på fika förmiddagen och på eftermiddagen har jag lovat Lovisa att sticka till Allum för att kolla på outfit till Melodifestivalen, det närmar sig! Hon har siktat in sig på nåt glittrigt. Så glittrigt it is!

Träningsledigt idag. Imorgon går jag "all in" och testar den nya träningsformen Militär Utomhusträning. Låter onekligen spännande. Hoppas att det inte är, som idag, -14 grader...

Nu: Lite läsning framför öppna spisen...

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Du e inte klok ;) 300 sidor! Jag har inte kommit jättemycket längre än sist, avtalet som galningen skrivit!
Ärligt så är jag inte jätteimpad av boken, än så länge!
Men jag har hört att 2&3 ska vara bättre!
Hoppas du hittade något glittrigt till Lovisa!

Kram Sandra