18 januari 2013

Freeeeeedag

Ja, då var det alltså fredag igen. Gårdagen drar jag gärna ett streck över, då huvudvärken kom smygande fram på eftermiddagen. När jag kom hem sprängde det rejält i skallen på mig och det hjälpte inte med smärtstillande. Niclas och Lovisa drog på simskola och jag räknade minuterna till de skulle komma hem igen så jag fick gå och lägga mig. De hann knappt innanför dörren innan jag stack  upp och drog täcket över mig. Så igår gick jag och la mig samtidigt som Agnes, kl 19.20 och vaknade av mig själv tio timmar senare. Utvilad. Det var inte igår den känslan infann sig.

Jag tror det var någon form av migrän - mådde illa och ville släcka varenda lampa hemma eftersom jag upplevde att de bländades.

På helgens agenda finns bara ett fikabesök hos vänner som flyttat till nytt hus. Annars gapar det tomt. Himla skönt!

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Skönt att ha en oplanerad helg! Undra när vi ska få det, hockeyn går i ett men både min man och jag tycker ju att det är roligt så jag ska inte klaga!!!

Hoppas den där migränen är långt borta nu

Ha en fortsatt härlig oplanerad helg
Kram Sandra