24 januari 2013

London, baby!!

Ja, nu har jag bokat flyg till London. Den 23-26/4 bär det av. Åh, vad jag längtar! Det blir en liten annorlunda tappning av Londontrippen denna gången eftersom mitt resesällskap heter Lovisa. Ja, det blir en tjejresa och jag har redan börjat fundera på vad vi ska hitta på. Det blir ju ingen hardcore shopping, men några affärer ska vi väl hinna med. Ni skulle se hennes min när jag berättade att jag och hon ska åka till London och att det där minsann finns en leksaksaffär som heter Hamley's som har FYRA våningar. Den affären är ju faktiskt rolig att gå i även som vuxen, även om man inte har barn.

Hotellet är inte kirrat än så länge. Tänkte avvakta lite och se om det kommer några schyssta deals. Kanske vågar mig på att prova på priceline.com där man själv fyller i var man kan tänka sig att bo, vilken standard och till vilket maxpris. Hittar de ett hotell som uppfyller kraven så blir man inbokad. Spännande.


Inga kommentarer: