11 januari 2013

"Ledig" dag

Har jobbat klart för den här veckan och har därmed betat av min första 80%-iga arbetsvecka.
Nästa vecka är jag ledig måndag så varannan helg är jag alltså ledig fyra dagar i sträck. Väldigt skönt!

Fast ledig och ledig. Jag är inte på jobbet i varje fall. Idag har vi sprungit ärenden, det skall bytas gardiner, adventsljusstakarna skall packas ner, jag har kört igång första maskinen tvätt och så vill jag göra fint och mysigt inför helgen.

Idag när vi var nere i centrum slank jag in i en klädaffärsom tyvärr ska stänga igen så det var rea upp till 70%. Det blev jeans till Lovisa som helt plötsligt vuxit ur många av sina par.

Sen blev det lite julpynt. Jag vet, skittråkigt att köpa nu, desto roligare att plocka fram senare i år! Också här 70% rabatt. En bra deal att få varor för 358 kr men bara pröjsa 107!

Nu: bädda, dammsuga och fixa lunch till tjejerna!

Inga kommentarer: