07 oktober 2012

Helkväll i Koxås

Igår träffade vi de goda vännerna Rekordelius. Alltid lika trevligt! Barnen leker fint utan att man behöver medla en endaste gång. Enda gången Lovisa var lite uppgiven var när de lagt sig i Eva och Fredriks dubbelsäng för att titta på film och somna. Hon hävdade nämligen att hon inte kunde sova för att Viggo snarkade! Haha!

Vi bjöds på ett fantastiskt gott hembakat knäckebröd. Oj oj oj! Därefter beuff bor-nånting.(Franska har aldrig varit min starka sida...) En god gryta helt enkelt!

När alla tre barnen sov avhandlades det mesta; jobb, dagis, semester, ekonomi och mina och Evas författarplaner kom även med på ett hörn! Ni skulle bara veta...(eller kanske inte)

Trots att jag var chaufför känner jag mig lite bakis idag. Men ingen tid för vila, idag åker vi till morfar i Sandared och gör honom sällskap.

Inga kommentarer: