14 december 2012

Sjukstuga

Idag är det vab för min del. Agnes kräktes ner sig själv och hela spjälsängen inatt. Så in i duschen med ungen och in med alla sängkläder i tvättmaskinen.

När vi till sist somnat om var det dags igen men då hann vi till toaletten.

Jag själv mår inte heller så bra, huvudvärk och magknip.

För en minut sedan somnade Agnes på golvet trots att jag bjöd in 'na under min filt ett flertal gånger. I skrivande stund ligger vi alla tre i sängen och tittar på Bolibompa och räknar ner till pappan kommer hem.

Hjälper till med saneringen

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Låter som ni hade det riktigt trevligt på Liseberg och vilken lycka att vinna en jätte Marabou, bra i juletider!

Nä fy era stackare, uuj uuj att gå upp mitt i natten är ju inte det roligaste och torka spyor...
Hoppas mannen är på hemväg snart så att ni kan bli ordentligt ompysslade!

Krya på er
Kram