01 december 2012

Purjolöksmani



Idag på förmiddagen stack Niclas och Lovisa in till stan för att gå på Alfons Åberghuset i Trädgårdsföreningen. Tydligen väldigt lyckat och uppskattat! Under tiden chillade jag och Agnes på hemmaplan och vi tog även en tur till ICA för att inhandla ingredienser till saffransbullar som jag fått för mig att baka (degen står i skrivande på på jäsning)
Plockade i en purjolök i vagnen och den skulle Agnes hålla till varje pris. Så fort jag försökte ta den ifrån henne blev hon fly förbannad. Så för att köpa mig lite lugn lät jag alltså bli att stuva ner den i en av matkassarna.




Note to self: Låt icke barnet leka med matvaror! I synnerhet inte i bilen.


























Jäkligt dumt gjort.

1 kommentar:

Mamma Ann sa...

Hahahaha........hon hade ju kul iaf.