11 december 2012

Ärendeeftermiddag

Förmiddagen har gått i ett nafs. Vi har mest skrotat runt i morgonrock, lekt tittut och läst böcker.

I eftermiddag dock, då blir det andra bullar. Tandläkaren och frisören med Lovisa, lämna tillbaka försenade böcker på bibblan (varför LÄR jag mig aldrig?!?), hämta paket från Ellos på ICA. En beställning som jag gjorde den 23/11 och det skulle ta 4-5 dagar att skicka, idag är vi inne på dag 18. Så dåligt!
Och till sist ska vi fixa i ordning barnens lussekläder då det imorgon vankas lussefirande på dagis. Agnes första. Ska bli intressant!

En sovande Agnes som laddar batterierna inför eftermiddagens lilla runda.

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Så tråkigt, och jag som fick mitt paket på tre dagar...
Så fint med lussefirande, jag lipar alltid...
ha en trevlig ärende eftermiddag