20 januari 2011

Idag.....

.....fryser jag nåt så kopiöst!

.....svär jag över att det inte finns någon ved inne så jag kan elda i kakelugnen. Jag fryser för mycket för att gå ut och hämta.

.....är jag gräsänka.

.....bad Lovisa om att få gå och lägga sig. Inte mig emot.

.....tänker jag lite extra på min morfar som idag fick sin första cellgiftsbehandling då de upptäckt en tumör i hans lunga.

....är jag lite orolig för brorsan som ligger på sjukhuset med hög feber.

....har jag varit på nätverksträff med jobbet. Jag var i särklass yngst!

....tittar jag på handboll.

.....är jag glad för att vi fått en ny TV-kanal, TLC (The Learning Channel) Det var min absoluta favoritkanal när jag bodde i USA.

.....tog jag med Lovisa till McDonald's efter jobbet eftersom jag inte orkade laga mat. Man kan inte vara supermorsa jämt!

.....är jag extra trött. Åkte till jobbet redan 6.20.

.....känner jag mig lyckligt lottad för att ha en så go familj. Hade först tänkt att skriva att jag är glad för att de får vara friska, men så är ju inte riktigt fallet just idag. Tyvärr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Idag är jag bakis...