20 januari 2011

Grattis x 3


Igår fyllde Lovisas "kille" Viggo 2 år. På lördag vankas det kalas så imorgon ska jag ge mig ut på presentjakt.
Lovisa och Viggo leker numera väldigt bra och triggar varandra till hyss och exter. Förut har Lovisa varit den som bossar, men nu har Viggo vuxit till sig och vågar sätta ner foten!

Grattis säger vi också till Maria och Daniel som fick en liten Alfred i söndags. På torsdagen pratade jag med Mia och hon var väl inte så nöjd att ha gått fyra dagar över tiden så jag sa till henne "Lugn, på söndag kommer han!" Höll på att smälla av när jag fick det glädjande SMS:et på söndag morgon. Rätt dag och rätt kön, inte så illa pinkat!

Grattis även till Emelie och Johan som fick sin lilla dotter i tisdags. Den lilla tjejen förlöstes med planerat kejsarsnitt då hon låg i säte och inte ville ändra position efter flera vändningsförsök.

Inga kommentarer: