02 januari 2011

Grattis älskling!



För en stund sedan smög jag och Lovisa upp och kokade kaffe, slog in presenten och gjorde i ordning fikabrickan. Det är vår älsklings födelsedag idag! Trettiotre år. Smaka på den. Gudars, vad gammalt.

Jag tycker alltid det är svårt med present till Niclas. I år bytte vi inte julklappar, eller rättare sagt, vi hade bestämt innan jul att inte köpa till varandra men lik förbannat fick jag en Espritklänning och en CD-skiva. Jag hade inte köpt nånting, det var ju så vi hade bestämt. Så jag tänkte att istället lägga lite större krut på födelsedagspresent. Eller hur. Jag VET verkligen inte vad jag ska köpa så idag ska jag och Lovisa hänga på låset till Allum för att gå på presentjakt.

Vi ville ju inte uppvakta  utan present imorse så igår när vi var på ICA Maxi köpte vi en film (Inception).
Det var typ det ICA hade i presentväg.

I eftermiddag kommer våra föräldrar och syskon på fika. Jag har slagit på stort och bakat tårtbottnar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var en bra dag. stort tack till mina tjejer. bästa presenten var Ivanhoe dagen innan... tack

Julie sa...

33 gammalt?? En annan fyllde precis 37....*hrmf*