29 augusti 2011

Skogspromenad







Igår åkte Niclas och Lovisa på utflykt till skogen. Med packad fikakorg och gummistövlar på bar det av mot Härskogen, ca 5 km från Lerum. Under tiden låg jag hemma och vilade mig och tittade på friidrotts-VM.
Inatt vaknade jag 02.30 och kunde inte sova pga att jag har svårt att andas. Så tröttsamt! Det enda som hjälper är att sätta sig upp eller gå upp en sväng. Jag satte på TV:n för att titta på friidrott, det var nåt så exalterande som herrarnas kval i diskus. Jag somnade rätt så omgående, sittandes med fjärrkontrollen i näven. 

Jag börjar mer och mer tvivla på att den här bebisen kommer titta ut den här månaden. Ni ska se på f-n att den kommer på lördag, på Lovisas 3-årsdag.......


3 kommentarer:

Anonym sa...

Eller måndag som råkar vara farbrors 30-årsdag...

Familjen Åhlander sa...

Den kommer att komma i alla fall. Det kan du vara säker på!

Kram

Anonym sa...

Hejja, hejja, hejja!! Försöker hejja på bebisen att komma! :-) Kram Tereza