22 augusti 2011

Kom ut, kom ut, kom ut!

Det är riktigt tungt nu, hur jag än står, sitter och ligger så är det obekvämt. Inatt låg jag vaken från 3.00-5.30. Lovisa var också vaken (!) så vi låg och snackade lite. När jag satte mig på sängkanten för att jag hade svårt att andas kom hon och satte sig bredvid mig på sängen, strök mig över ryggen och sa: "Lilla mamma. Här får du spöket Laban som du kan gosa med". Haha!

Imorgon är det dagis som gäller för Lovisa. Upp i ottan för att hinna äta frukost innan lämning 8.15.
Hade hellre sett att vårt dagis hade 9-14, tre dagar i veckan istället för 8.15-12.00, fyra dagar i veckan. Men, men......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sjysst ölmage! Har du jobbat på den hela sommaren? *s* Bara skoja! :-) Måste säga att du är jädrigt snygg som gravid pingla! Kram Tereza

Anonym sa...

Attans då! Jag som har tippat tjej men det där ser ut som en pojkmage. För övrigt håller jag med Tereza, vilken snygg gravid pingla. :-)

Vilka konstiga tider ni har på dagis. Då hinner hon knappt vara med på någonting. Mina går 9-14 nu till att börja med.
Kram Carina

Anonym sa...

Du ser väldigt fräsch ut tycker jag! Vi är förväntanfulla! Synd att du har sådana besvär med dina händer och fötter. Kram från svärmor (farmor x 2 snart!)

Anonym sa...

Go mage du har.Du får passa på att vila när Lovisa är på förskolanKramBoel