20 augusti 2011

Höst?

Visst finns det förhoppningar om att det kommer komma några varma dagar till, men de är nog lätträknade. Inte bara kommer det bli en massa förändringar i höst i form av att vi välkomnar en ny familjemedlem, förhoppningsvis ska jag väl kunna komma i lite andra kläder och skor än vad jag gör i dagsläget.

När mina ben inte längre känns och ser ut som stockar (uttrycket "låren rätt ner i skorna" ligger rätt nära till hands just nu) ska jag klicka hem dessa boots från min favoritskoaffär i England. Så snygga!
Har ju som bekant lite svårt att köpa just kängor eftersom jag har breda fötter och höga vrister, men skorna i just den här affären riktar sig till oss som har lite bredare fötter. Tycker det är konstigt att det inte finns någon sådan här butik i Sverige. Eller har jag missat den?



1 kommentar:

Maria sa...

Supersnygga till jeans bl a! Kanske också skulle ta och köpa ett par som jag kan ha efter förlossningen i oktober.