08 april 2011

Utelek

Idag fick jag påhälsning av huvudvärken from hell. Lite dålig tajming med tanke på att Niclas var på tjänsteresa i Stockholm. Jag och Lovisa tog sovmorgon till 8 och strax innan 9 lämnade jag henne på dagis och gick därefter direkt hem och drog täcker över huvudet och tog inte bort det förrän närmare kl 13. Dessvärre hade huvudvärken inte försvunnit, men jag hade helt enkelt inte tålamod att ligga i sängen längre så jag tog en Panodil, tog på mig solglasögon och gick och hämtade Lovisa på dagis. 

När Niclas kom hem vid 17-tiden var jag och Lovisa ute och planterade blommor. När jag gick in för att fixa middagen passade Lovisa och Niclas på att vara ute och fixa lite i trädgården.



Niclas sågade ner två tallar för ett par veckor sedan och fixade därefter till en liten sittbänk. Snacka om att Niclas var nöjd när vi tidigare i veckan fick syn på två kids som satt där med medhavd fika! Gulligt!










1 kommentar:

Mormor Ann sa...

Lovisa, mormors lilla gullunge!!!