16 april 2011

Trött i fötterna




Idag har jag målat andra stryket på några av trädgårdsstolarna. Ledsnade dock efter tre stolar så jag tog bilen in till stan för att gå på jakt efter mammabyxor då magen blir allt större. I och med att magen växer börjar fogarna göra allt ondare, kan inte riktigt pinna på i samma takt som tidigare utan får gå i makligt tempo för att det inte skall göra ont.

Hittade i alla fall ett par byxor och en randig sommarklänning.

Dagens fundering: När jag gick från in mot stan gick jag förbi en tatueringsstudio och utanför stod två killar med varsin Harley Davidson och de var iklädda skinnvästar med texten Hell's Angels. När jag gick förbi hälsade de artigt. Kanske ser man ut som en framtida hang around? ;-)

1 kommentar:

Mamma Ann sa...

Du kan få bli min hang around när jag köpt en Harley.......