14 april 2011

Hur många lingon finns det i världen?



Nyss hemkommen från Göteborg och Bergakungen där jag varit med ett gäng kollegor och tittat på filmen "Hur många lingon finns det i världen?" som är baserad på historien om Glada Hudikteatern. En riktigt gullig feel goodfilm som får en att fundera en smula. Jag är ju väldigt fascinerad av Pär Johansson som grundade Glada Hudikteatern, lyssnade bla på hans fantastiska sommarprogram i P1 i somras.
Dessutom är han en av föreläsarna på jobbets inspirationsdag nu i höst. Trots att jag är mammaledig och har hand om en sex veckor gammal bebis när den dagen går av stapeln har jag anmält mig.

Innan bion började tog vi en fika på caféet på Bergakungen och vi satt UTE! Nu äntligen är våren här för att stanna. Dessutom såg jag vårens första vitsippa idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visste inte att Niclas gått och blivit skådis! Längst fram till vänster på omslaget och allt. Stort!

Anonym sa...

Sicket påhopp! Han är ju snygg... Niclas