25 april 2011

Årets varmaste dag?

Som rubriken lyder, nog måste det ha varit årets varmaste dag idag. Rena sommarvärmen! Jag har förenat nytta med nöje och stått ute och målat i sisådär sex timmar. Under tiden lyssnade jag på radio och passade på att få lite sol på min bleka lekamen.

Det har minst sagt varit ett effektivt avslut på helgen. En studsmatta har monterats ihop, altangolven har oljats, utegruppen är färdigmålad, bubbelpoolen är framtagen och vi tog ikväll premiärdoppet! Dessutom har jag rensat i Lovisas lekasker och plockat i ordning inomhus. Är lite lagom mör i skrivande stund.



Jag gick ner i källaren och stoppade i en maskin tvätt och när jag kom tillbaka hade Lovisa somnat i fallet i soffan. Hon sov ingen middag idag trots att vi gjorde ett försök att få henne att somna i hängmattan så det var inte så konstigt att hon knoppade in så pass snabbt.

Inga kommentarer: