11 mars 2011

Ny värld


Igår var det återigen dags för scrapcirkeln, som jag är med i, att träffas. Vi hade besök av en riktigt duktig tjej som verkligen kan det där med kortmakeri och har kunskaper om en massa roliga tekniker. Igår visade hon oss hur man använder Distress Ink och jag kan konstatera att en helt ny värld har öppnat sig! (Glömde fota mina alster, men lägger upp dem imorgon)

Jag kastade i mig lunchen och pyste över till Pappersbiten, en scrapaffär som ligger runt hörnet från jobbet. Så nu är jag ägare av tre distressdynor och inser att jag hädanefter får lägga band på mig vad gäller nya inköp av scrapmaterial, det springer lätt iväg.

Niclas muttrade en gång över att det var synd att jag inte hade trädgårdsarbete som hobby istället.

Efter jobbet blir det After Work med gamla Volvokollegor inne i Göteborg. Trevligt!

1 kommentar:

Carma sa...

Visst är det en rolig värld!! Ska bli kul att pyssla snart.
Kram