07 oktober 2013

Lovisas album

Idag ringde klockan 6.15, ledig måndag till trots. En halvtimma senare infann jag mig på gymmet för att ta mig an ett pass Indoor Walking på 45 minuter. Perfekt start på dagen och inte minst veckan! Grymt underskattat att träna i arla morgonstund. 

Idag har vi tagit fram vår kreativa ådra genom att knåpa ihop grattiskort och pyssla med fotoalbum. 

Jag hjälpte Lovisa att klistra in foton i ett album, sen fick hon själv skriva text om varje foto. Och det var inte många ord hon frågade om hjälp med. Så stolt över min lilla (stora?) tjej!

"Fräscht hotell" - det kan man ju undra varifrån hon fått det...haha!!

Av alla saker vi hittade på i London var "äta frukost i sängen" ett minne som
etsat sig fast!




När vi åkte Anten-Gräfsnäs med ångtåg


5 kommentarer:

Anonym sa...

helt underbart. Niclas

Emma sa...

Så duktig hon är!! Moster är djupt imponerad!!!

Mamma Ann sa...

Hon är fantastiskt duktig.....roliga bilder och kommentarer!!!!

Anonym sa...

Så härlig hon är, vår lilltjej som håller på att bli stor!!

sandra sa...

men vad gulligt :D.