06 oktober 2013

Källaren vs Post

Igår droppade jag av tjejerna hos mor och far i Sandared. 

Idag stod röjning på schemat för mig och Niclas. När vi dränerade förra året tömde vi källaren och ställde så gott som allt i grannens garage. Nu har vår skit stått där alldeles för länge så idag var det dags att slänga det som skulle slängas och sen få allt på plats i källaren. 

Vi tog tre vändor till tippen och sen fick jag ordning något så när i källaren medan Niclas ställde undan utemöbler. 

Framåt eftermiddagen kände vi att vi var klara för dagen så jag tog en tupplur i soffan innan det var dags att "mumma upp" sig inför kvällens restauranbesök på Norda Bar & Grill på Posthotellet. 

Vi njöt av pilgrimsmussla, ryggbiff och vaniljpanacotta med hjortron samt gin & tonic och en massa vin.

Nu blir det sängen för imorgon blir det mjukisbrallor och fleecetröja i källaren igen. Gotta love kontraster!! 

 Hittade en massa gamla foton när jag kollade igen lite lådor i källaren...

När jag tog examen i USA 2002

Jag, syrran och den tyske utbytesstudenten med unibrow som bodde hos oss 1998. 

1 kommentar:

Emma sa...

Han köpte äckliga chips som låg och stank hela tiden på han rum! Usch!