24 november 2012

Sötchock under packning

Är i packartagen, ska snart skjutsa Lovisa till moster Emma och Calle där hon ska vara nattgäst. Lördagsgodis och kurragömma med Calle har utlovats. Kan ju inte bli annat än jackpot!

Jag och Agnes ska våldgästa svärfolket medan Niclas bedriver pokerklubb i hemmet i afton.

Så det är lite blandade småhopp för alla här idag. Men nästa helg är det advent och då ska vi vara hemma allesammans. I november har det minst sagt varit fart och fläng; Barnfritt i Mölle, tjejhelg i Hunnebo, middagsbjudning på hemmaplan och så kvällen som bjuder på poker och burleskshow.

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Men är det inte så att ALLT händer på samma gång, och sen kan det gå flera veckor och man sitter bara hemma!
Jag har lite svårt att tacka nej också till roligheter.


Ikväll ska jag hem till min svägerska
(och jag var även borta förra lördagen på Ladies night) hon ska ha tjejmiddag och detta har varit planerat ett tag!
Så ikväll har hon bjudit in några av sina vänner, och mig :-) Vi alla fick ta med en vän om vi ville, så jag tar med mig min vän Cathrine, dom kom riktigt bra överens på vårat bröllop!
Så jag gissar på att kvällen blir en salig blandning av tjejer, vilket ska bli riktigt roligt :-)

Wiggo är hos min pappa i helgen, inte för att jag ska bort, utan min pappa brukar ta honom några helger om året och hitta på saker i Gbg, tycker jag är roligt. Både för pappa och Wiggo. Och min man åkte precis till sin ma&pa på middag med Noah så det blir en skön em här hemma och göra sig i ordning i lugn och ro...

Ha en go kväll
Kram