18 november 2012

Ända in på småtimmarna

Oj vad trevligt vi hade igår! God mat, gott vin, trevligt sällskap med många skratt. Så trevligt att vi vinkade av gästerna närmare 2.30! Numera är det klockslaget mer bekant som när man är uppe och blandar välling.

Imorse vaknade vi inte förrän vid 10.30. Riktigt skönt med sovmorgon!

På eftermiddagen hämtade jag grynen i Sandared där de fått storgunst av mormor och morfar. På eftermiddagen kom Emma och Calle förbi i sin nya bil. Det blev fika, resterna från gårdagens lingonparfait.

Nu: Allt för Sverige på SVT1
Sen: Solsidan på digitalboxen samt packa gymväskan för imorgon bitti. Äntligen är min elaka hosta borta och jag kan göra comeback på gymmet!

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Det låter som om ni hade en riktigt lyckad kväll.. gaaaah halv tre!!!
Ja ni var ju barnfria så det är väl bara att köra på, man är ju ung och orkar vara med ;-)

Jag tycker också om att svettas ordentligt när jag tränar, riktigt ordentligt!!!
Vissa yoga pass kan man bli svett av, jag var väl ganska koncentrerad idag, man måste ju komma in i det igen, under en övning kom jag att tänka på mina bilnycklar och undrade var jag hade lagt dem??

Ha en fin kväll