01 februari 2012

Kittad för sittning

Lovisa är verkligen mån om att Agnes ska ha det bra. Innan vi sätter oss till bords skall alla leksaker vara på plats...

Lovisa är inne på andra dagen med feber. Igår var hon inte stursk, temperaturen mätte upp till 40,4 på kvällen. Stackaren! Idag har hon fått tillbaka ansiktsfärgen och orkar till och med att titta på Mora Träsk. Vad passar bättre om inte "temperaturen är hög uti kroppen" en dag som denna.

Apropå Mora Träsk så har vi bokat biljetter att åka och se dem när de kommer till Mariestad i början av mars. Lovisa vet inget än och vi har inte planerat att säga nånting på ett tag heller, vill ju inte att hon ska tjöta hål i huvudet på en fram tills dess. Idag när vi satt och åt frågade jag lite försiktigt "skulle du vilja se gubbarna i Mora Träsk sjunga på riktigt?"
Svaret jag fick blev "De är inga gubbar, de är killar. Faktiskt!" Förlåt då.

Nä, nu tycker jag att den där febern kan dra sin kos. Vi har inte riktigt tid att ligga sjuka. Till helgen ska Agnes döpas och ett fyrtiotal gäster är inbjudna.



4 kommentarer:

★Bauti sa...

hahaha, vilket underbart kort. Hon är en bra storasyster, Lovisa.

Anonym sa...

hon är för söt den lilla Agnes så lik sin mamma.Lovisa är en riktigt goding tycker faster på Badv

Moster emma sa...

Älskar det nedre kortet!!! Såå söt och go!!

Eleonor i Nashville sa...

Vilka sota kort =)
Jag har tva andra vaninnor genom Jason. En i Athens, Georgia men henne traffar jag ju inte langre eftersom vi bor sa langt ifran varandra och en som bor i Kentucky 1 timma har ifran. Det ar verkligen viktigt med vanner for jag marker stor skillnad pa hur lycklig jag ar nu nar alla bitar antligen fallit pa plats. och dessutom gor det att jag inte langtar tillbaka till Sverige lika ofta.

Kram