09 februari 2012

Shopping för singlar


Idag när jag var på ICA såg jag en skylt om ett event som äger rum imorgon mellan 17-19 på ICA Kvantum i Lerum. Singelshopping.

Japp. Alla singlar är välkomna på mingel med kex och ost och genom att ha en grön varukorg på armen visar man att man är singel.

Så om du ska fredagshandla imorgon så bör du tänka på vilken färg du tar på korgen.

Tänk om det skulle funka. Det vore väl något att berätta för barnbarnen.
"Jag och morfar möttes på ICA i Hulan. Han kom fram vid mig när jag stod och vägde en påse morötter. Sen träffades vi igen vid charken och vid Tex Mexhyllan gnistrade det till vilket ledde till lite småhångel på mejeriavdelningen"

2 kommentarer:

Julie sa...

Hahahaha vilken kul grej! Nästan så man skulle åka dit och shoppa (fast med röd korg, hmmm by the way, röd korg=rött ljus= stopp jagär upptagen...? Grön korg = fritt fram.. hahaha) bara för att kolla in hur det går för folk. Undra om dom har regnbågsfärgade korgar oxå för de som tänker så.
:)

Anonym sa...

haha.. det verkar ju vara nåt för mig o mina suburiavänner - de frånskilda från Aspenäs (aka the Outcasts*s*)