08 maj 2011

Djurparken

 Idag på morgonen bestämde jag och Lovisa oss för att hänga med faster, kusiner och kusinbarn till Borås Djurpark. Niclas skulle ändå bara snickra hela dagen. En dag som denna trodde jag det skulle vara packat med folk i parken, men icke.


Embla och Lovisa 
En dörr i lejonhuset stod öppen och där inne låg
köttstyckena på rad. Antagligen snart dags för matning

Emil och min faster Boel

Lovisa hade jättekul ihop med Emil
och Embla.


Vi hann inte ens förbi rondellen i Knalleland förrän Lovisa somnat. Jag måste säga att jag är stolt över min lilla tjej som promenerade runt hela djurparken utan knorr, trots att vi hade sulkyn med oss. Dessutom utan blöja!!

För egen del kanske det inte var ett så smart drag att gå runt i fyra timmar. Bara på några dagar har min foglossning blivit värre, igår gjorde det ont både när jag satt, stod och rörde på mig. Jag hoppas, hoppas, hoppas att detta är övergående för det är banne mig inget jag önskar min värsta ovän ens.

När vi kom hem var Niclas nästan helt färdig med vårt sovrum. Bilder kommer imorgon! Får väl även nämna att jag är stolt över honom också som gjort så fint.

Inga kommentarer: