12 maj 2011

Åby och V75

Ikväll ska jag göra något jag aldrig gjort förut. Jag ska till Åby och titta på trav! Jag som alltid knäpper av TV:n så fort man ser en glimt av ett travekipage, men det är säkert roligare live än vad det är på TV!

Vi ska tillsammans med Niclas släkt fira hans farmor som fyller 75 och vad passar inte bättre än att gå på V75 då? Vi ska äta middag i restaurangen men jag antar att det blir en och annan satsning i loppen också. Nu behöver jag bara lite heta stalltips, någon travexpert som vet vilka hästar som är heta?

Det blir nog så att jag kommer spela på de hästar som har snyggast namn.


3 kommentarer:

Anonym sa...

välj hästar med coola namn:-)

Anonym sa...

välj den snyggaste kusken och hoppas på tur

Anonym sa...

Svärfar ska dit idag med. Ha det så skoj! Kram Tereza