11 februari 2011

Grattis x 5


Idag säger vi grattis till svärfar som fyller 55. Han är i skrivande stund på plats i Edinburgh på en liten minisemester. Hoppas ni har en trevlig helg!



Grattis säger vi också till svåger Calle som fyller 28!! Hoppas de glada tillropen hörs över Härskogen.




Idag fyller även Camilla 30 år. Vi träffades för första gången på en Halloweenfest i Chicago 2001. Hon var au pair och hade varit i USA i dryga två veckor. Vi började prata och vi sa att vi skulle höras. Jag sa att jag kunde ta hennes telefonnummer men hade ingen lapp att skriva på (detta var tiden innan alla hade mobiler i USA) så jag lovade att komma ihåg telefonnumret i huvudet och ringa. Camilla trodde inte jag skulle ringa, men nästa dag gjorde jag det och Camilla blev min bästa kompis under min sista termin när jag pluggade. Idag är det 9 år sedan hon fyllde 21 och vi kunde gå på krogen lagligt. Jösses vilka tider!

Idag säger vi också grattis till Janne C och min kusin Anna som fyller 38 respektive 17 år.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyller inte svärfaren 56??

Albinssonskan sa...

Jo, just det.... Nu blir han glad!