09 mars 2013

Schlagertema på gymmet

I eftermiddags stod jag redo på crosstrainern för att i 60 minuter svettas till årets schlagerbidrag. Instruktörerna hade uppmanat till att klä sig i glitter men i min träningsgarderob finns det icke mycket av den varan. Så för att kompensera fick jag på mig ett par dinglande örhängen i färgglada kulörer!
Med på passet var en bloggvän som jag träffade för första gången IRL. (In real life alltså)
Det är festligt det här med bloggar. Man halkar in på en blogg, något gör att man fortsätter läsa och återkommer. Efter ett tag känns det som om man känner personen i fråga!

Ikväll är det final och givetvis sitter vi bänkade i det albinssonska hemmet. Jag hejar på Yohio, Lovisa på Yohio och Sean Banan och Niclas håller på Louise Hoffsten (eller Hoppsten som Lovisa säger) Alla bidrag är egentligen OK, alla utom gubbgänget.

I brist på passande bild till det här inlägget får jag lägga ut en bild på stolen jag krängde idag. Tio minuter efter jag la ut den på Lerums Köp & Säljsida på Facebook fick jag napp och vid 17-tiden var den väck.
Pengarna går oavkortat till min och Lovisas Londonfond!

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Jag träffade också en bloggvän irl i fredags! Det var jätteroligt, även om det kändes lite nervöst innan! Tiden bara flög iväg och det kändes som vi redan kände varandra...
Ha en skön fredag, vi är redan i ishallen för hockeycup!
Kram