18 mars 2013

Skallebank och funderingar

Här händer inte så mycket, ändå tuffar livet på i 180! Det är knappt man hinner stanna upp och andas emellanåt.

Jag är helt slut och nu har det tagit ut sin rätt i form av djävulsk huvudvärk. Så i skrivande stund ligger jag under täcket med nerdragen rullgardin och funderar på livet. Fast mest funderar jag på städning och ordning och reda och hur bristen på just detta påverkar mig. Blir oerhört stressad när det dräller saker i hela huset, när saker inte står på sin rätta plats och när man aldrig är i fas med tvätt och städ. (Hej småbarnsåren! Eller?)

Så snart lejer jag bort städningen på en firma...

4 kommentarer:

Kris sa...

Hoppas att skallbonken går över!

Själv lider jag av motivationsbrist av den grövre sorten idag.

Ha en riktigt bra dag!

Villa Ell sa...

Nämen skojar du??? Vilken värld ;) hennes man börjar på N, (fotbollskille in i märgen) jo men det måste ju vara så...
Sonen börjar på V och igår uppdaterade hon sin FB status...
Så nu är hon LL :)
När jobbade ni ihop??
Hoppas att du mår bättre... Här ligger vi också intakt med sysslorna... Ja ja någon dag kanske man är i kapp!
Sv: tack ja det ska bli kul att börja jobba! Kunde liksom inte tacka nej! Och två dagar är ju mer än ok, får ju som sagt både vara hemma och på jobbet

Kram

Villa Ell sa...

Ok jag är ju lika nyfiken så nu såg jag dig på LL Facebook

Anonym sa...

Är det vara jag som fattar Inter av vad Villa Ell pratar in här ovan?