28 mars 2013

Påskledigt!

Nu är påskledigheten här och jag har gått och fått ont i halsen! Fy bubblan!

Igår hade jag dessutom huvudvärk så jag gick och la mig kl 19 och vaknade inte förrän kl 6 imorse. Hade hoppats att det halsonda också var borta, men icke!

Skickade nyss iväg tjejerna till torpet med farmor och farfar. Vi kommer efter imorgon, jag och Niclas. Vi ska sanera huset först. Känns lite som den här sanitära olägenheten skulle kunna kvala in till "How clean is your house?"
Sura timmar, men tänk vad skönt att komma hem till ett såpadoftande hem på söndag!

Nu: Softa en liten stund innan det är dags att sätta tänderna i städningen!

En liten påskkärring och en påskhare önskar glad påsk!

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Men utan barn går också städningen fortare :)
Hoppas att du mår bättre och att ni får en trevlig påskhelg
Kram Sandra