05 mars 2013

Soft morgon

Idag har jag ett möte i Varberg på eftermiddagen så jag kompar några timmar på förmiddagen och åker direkt. Vardagslyx att slippa gå upp innan alla vaknat och göra sig i ordning, äta frukost med tända ljus, följa barnen till dagis utan att stressa. Så här borde man ha det lite oftare!

Just nu ser jag fram emot helgen, det är min långhelg så jag är ledig fre-mån. På fredag ska jag till frissan, inte en dag för tidigt! Var ett halvår sedan sist!! Och på lördags är det indoor walking med schlagertema på gymmet. Det är min melodi det!

Ha en fin tisdag!

Agnes hjälper till med dukningen!

Foto från i söndags från barnkalaset på Lek & Buslandet.
Får bli ett separat inlägg om detta, inte kalaset i sig för det var jättekul, utan beteendet hos folk över lag på ställen som dessa...

2 kommentarer:

Fröken Gredelin sa...

Jag har aldrig varit på ett sådant kalas , är nyfiken på ditt inlägg om folks beteenden:) Hoppas du har en skön Varbergsdag!

Villa Ell sa...

Sådana där software vardagslyx mornar vill jag också ha sen när jag börjar jobba, helst varje dag!! Ja ja drömma får
Man ju!
Kan du inte hitta en liknande vårjacka till dig själv, jag har massor av gånger vägrat göra mig av med kläder för bekvämligheten... Eller tröjor som ligger som (jag iaf) tänker ja men den kan vara bra att ha när jag målar, promenerar, trädgården! Yeah right, det blir aldrig så!
Jag har problem att hitta en jacka till Noah, eller snål är jag också! Gillar Didrikson! Pop jacka till en ettåring för typ 700-800 är ju svindyrt! Tradera finns, har gjort många kap där!
Nu ska Noah farmor och farfar sponsra till en jacka som present så man kanske ska slå på stort! Hihi
Vi får väl se!
Hoppas Varberg var bra! Barnkalas är väl underbart-not! Bara jobbigt! W fick inget förra året för det var i samma veva som vi for t Thailand! Han var lite småsur sen glömdes det bort, då undrar man hur viktigt barnkalas egentligen är! Nu är han såpass "stor" så filmkväll lite popcorn och några kompisar räcker gott och väl vilken helg som helst!

Ha det gott
Kram