04 februari 2014

Nästäppa och lägesrapport

Då kom nästäppan som ett brev på posten! Fast bara i ena näsborren(?) vilket jag ignorerade imorse när det bar av till gymmet för ett pass CrossFit. Denna gången stod back squats på agendan(Knäböj med en skivstång på axlarna) och det lär jag öva snart igen på egen hand. Lika utmanande som marklyft!

Så imorgon hoppas jag att förkylningen är ett minne blott eller så ligger jag däckad istället. Hoppas på det första så vi snart kan få klämma och sniffa på nytillskottet Vera!

Annat som händer:
-Var iväg på tjejmiddag här i grannskapet i lördags och oj vad risig jag var dagen efter. Lite otippat för jag brukar inte bli dålig av 4 glas vin om de dricks från 18-01....

-Tandläkaren för mig idag. Misstänker hål då det ilar och isar i en tand. Mitt andra hål i såna fall. Hoppas hoppas att det är falsklarm

-Köksgolvet skall målas i en ny vit färg. Färgen vi först köpte sas att den var "IKEA-vit" men när vi strök på den på golvet var den snarare kritvit. Gick tillbaka till färgaffären och fick en ny färgburk utan kostnad!

-Var en sväng till IKEA i helgen och inhandlade en ny matta till vardagsrummet. Och givetvis lite annat småplock. Som alltid.

-Mello då? Missade första delfinalen men vad gör väl det? Tydligen ingen höjdartillställning ändå. Nästa helg går jag och Lovisa på genrep i Scandinavium med efterföljande restaurangbesök och hotellnatt! Mys på hög nivå!

Alldeles för vitt!

Grillade korv i trädgården i söndags.

Den nya mattan. Lite Marrakechinspirerad.

Inga kommentarer: