28 februari 2014

Happy Friday!

Fredag igen efteren kortveckamed VAB av krasslig Agnes, som är på benen igen!

Idag ringde klockan 5.15 och jag gäspade i bilen hela vägen till Alingsås där jag hängde på låset till gymmet när det öppnades. Löpning och styrketräning stod på schemat idag. Lite tunga ben eftergårdagens back squats där detblev PB igen!! 77,5 kg. Mallig!

Var på Löplabbet i Göteborg i veckan eftersom jag är i desperat behov av nya löparpjucks. Jag har små men breda fötter, ungefär lika långa som breda. Och ska man ha nya skor tänkte jag att Löplabbet var THE place. Ack vad jag bedrog mig! De hade inga skor för oss med ankfötter. Blev så snopen att jag inte ens gick in på Intersport eller Stadium utan åkte raka vägen hem...

Ikväll ska jag och tjejerna åka till Sandared och göra mamma-mormor sällskap då hon är gräsänka eftersom pappa är i Mora och kränger Craftunderställ till Vasaloppsåkare.

Trevlig fredag och trevlig helg!

Inga kommentarer: