31 december 2013

Gott nytt år!

Idag säger vi hej då till 2013 och ser fram emot ett 2014 fyllt med roligheter. Vi vet redan att det nya året kommer bjuda på skolstart för Lovisa, en semesterresa till Spanien, melodifestival med efterföljande hotellnatt för mig och Lovisa, en massa bebisar som skall komma till världen och säkert en massa annat roligt som ännu inte är bestämt.

Jag har, som så många andra, fixat i ordning mitt gymkort inför nästa år. Men till skillnad från många andra fortsätter jag att träna även i februari och de följande månaderna. Träningen är ju ett absolut måste för att jag ska må bra så då var det inte så svårt att ta beslutet att lägga lite extra pengar varje månad på gymkortet.

Några höjdpunkter från 2013 är min och Lovisas Londonresa, semesterresan till Spanien, besöket på Astrid Lindgrens värld, den fina sommaren som bjöd på en massa bad och ljumma sommarkvällar och givetvis att vi fått vara friska och krya!

Några bilder från året som gått:


 Raggarbilen blev snabbt tjejernas favorit!








2 kommentarer:

Villa Ell sa...

Gott nytt år! Jag ska också träna alla månader ;-)
Ha en fin kväll
Kram Sandra

Emma sa...

Gott nytt och god fortsättning :)