30 december 2013

Besök hos Klintoffer

Idag stuvade jag in Lovisa och Emil, nej jag menar Agnes i bilen och körde till Götet för att gästa farbror Krille. Vi passade på medan han är hemma, då han reser mycket i jobbet och är borta månader i stöten. 

Tjejerna fick varm choklad, fick titta på Toy Story och dessutom gå ut på balkongen och titta på utsikten över hamninloppet. 

Stackars Gretzky som är hos Klirre när svärisarna är i Spanien, låg förskrämd under sängen under vårt besök! 

Ville få till en bild på tjejerna och farbror Krille men det gick mindre bra...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att Klirre fick lite dambesök! Varm choklad - jo jag tackar jag! Mums.

Anonym sa...

Det var trevligt med besök, ni är välkomna närsom! Fast den där Gretzky råder det ingen synd om... Snarare mig det är synd om när han ränner omkring på nätterna!