18 december 2013

Några julbilder (vissa bättre än andra...)

Kollade lite bilder på Mac:en och bjuder på några foton från jular genom åren. Med och utan barn.

Förra årets julkort. I år blir det inga. Jag har inte orkat sätta mig ner och skriva några, än mindre att ordna en fotografering med en fotogenique femåring och en obstinat tvååring.


Usel kvalitet på fotot, men det kan inte hjälpas. Agnes premiärsitter i barnstol på självaste julafton och hon ser vettskrämd ut. Haha!

Juldagen 2011 och här skulle man kunna tro att Agnes skulle följa syrran i spåren som linslus.

2008 skulle jag arrangera julkort på Lovisa. Det gick mindre bra....

Desto gladare på självaste julafton. Litet saknar jag att fota med systemkameran, numera fotar jag bara med ajfånen. Jag är för lat.


 Syrran och jag framför mammas och pappas gran, ett klassiskt julfoto! Det finns flera foton av detta slag från tidigare och senare år, men dessa publiceras icke! Dels hade brorsan nån form av "hustrumisshandlarmustasch" och dels hade Niclas en skjorta i Ove Sundbergkulör.



 Ytterst suspekt foto från en julfest i London år 2004. Detta var en trevlig tillställning vill jag minnas. Detta året, till skillnad från året innan, skulle vi i alla fall inte åka hem till Sverige med start 05.00 dagen efter. (Med BIL!!)

1 kommentar:

Emma sa...

Hur unga ser vi inte ut på det kortet då? 2005? 2006?