03 september 2012

Lovisa 4 år

Imorse väckte vi Lovisa med skönsång och frukost på sängen. Jag kunde tyvärr inte vara med alltför länge eftersom det idag var första dagen på jobbet för mig, första på nästan 14 månader. Herregud.

Kan knappt fatta att det är fyra år sedan vi låg på BB med ett litet knyte i famnen. Ett knyte som numera är en bestämd, sprudlande, tempramentsfull och klok liten tjej. Lika fort som hon kan driva mig till vansinne, lika fort får hon mig att skratta. Jag älskar att höra hennes funderingar om livet och om småsaker. Jag älskar min stora lilla tjej!

Nya pyjamasen

Nya Barbie var med på ett hörn hela dagen. (Dockan heter Delancy men enligt Lovisa heter hon Gläänsy)

2 kommentarer:

Familjen Nedoh i Sydney sa...

Stora Tjejen nu :)
Stort Grattis från Fam Nedoh "down under"

Mamma ann sa...

Gläänsy, såklart! Nu vet jag varför jag inte fattade ett jota när hon berättade i telefon ;-))