24 augusti 2012

Imorgon gäller det

Imorgon skall det löpas 10 km. Ångesten är total i nuläget. Men det är bara att bita ihop, snöra på sig löpardojorna och ta sig runt banan. Tydligen skall Midnattsloppet vara ett lopp där det händer mycket utmed banan som musikarrangemang och mycket åskådare.

Men imorgon ska jag först in till stan och byta min tröja (alla deltagare springer i likadana tröjor) Gjorde en felbedömning när jag beställde dammodell på tröjan. Jag vill ha en T-shirt att springa i, inte ett korvskinn.

Snälla sänd mig en tanke mellan 22.15 och 23.30 imorgon. Tack på förhand!

Ben som vilat en vecka. Vila sig i form - har det någonsin varit ett vinnande koncept?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vileåholm håller tummarna. Tror det kommer att gå bättre än du tror. Ha kul och njut av allt som händer runt banan.

Mamma Ann sa...

Jag håller alla tummarna, ha det så kul!

Albinssonskan sa...

Tack för stödet!!

Anonym sa...

Du vinner!!! Kram från svärmor!