03 augusti 2012

I Espevik

Är och hälsar på faster Boel i Espevik utanför Varberg. Kusinerna Magnus och Fredrik med familj är här. Lovisa är i sitt esse och leker och stojar med tremänningen Embla.

I Göteborg tornade molnen upp sig innan vi stack och det kom världens regnskur. Här skiner solen och jag kastade ner bikinin det sista jag gjorde innan vi for. Tack för det!

På vägen ner stannade vi till på kompis Christians bilfirma i Kungsbacka. Jag och Lovisa provsatt den minsta bilen jag skådat, en Fiat 500 från 60-talet skulle jag gissa.





Om du är ute efter en Fiat 500 - Gucci edition, så finns det en till försäljning på AutoLounge i Kungsbacka. Italienarna gillar lyx...

2 kommentarer:

Mamma Ann sa...

Härliga Espevik!

MiaC sa...

Haha jag har trillat dit ordentligt på Fiat 500 ska du veta... skulle passa super att brumma ut till Arendal med =) Kram på dig.