01 november 2011

Snurrigt

Mår illa bara jag tittar på det.....

Är på lekplatsen. Idag igen. Lovisa tycker det är roligt i alla fall. Dock inga andra barn eller mammor ute. Inga pappor heller för den delen.

Annars seg dag idag. Var vaken i svinottan mellan 4-5.30. Agnes tyckte det var dags för lite ätning så dags. Ikväll vräker jag mig soffan framför hemmafruarna på Wisteria Lane. Men först blir det att kolla på det nya frågeprogrammet Den svagaste länken och tjosta och sucka över att man kan frågorna mycket bättre än deltagarna. Kanske ska anmäla mig och få upprättelse efter min högst mediokra insats i Vem vet mest.... No comment.

Det enda roliga med min medverkan i Vem vet mest är att jag inspireradeen väninna att anmäla sig. Och hon var just den som visste mest och skrattade hela vägen hem med 10 000 kr mer i plånboken.

Inga kommentarer: