03 november 2011

Grattis faster!

Idag fyller min faster Boel 65 år. Pensionär. En ungdomlig sådan med tusen järn i elden. Är det inte bingo, så är det tennis, teater, hotellweekends eller hänga med barnbarnen som gäller. Och så stugan förstås.

Boel har jobbat på dagis i alla år och gör fortfarande då och då när hon behövs eftersom hon gick i pension redan förra året. Rullan (dagiset) utan Boel är som tårta utan grädde, semester utan sol, läsk utan kolsyra. Ja ni fattar. Jag har själv haft Boel som dagisfröken under de åren jag gick på Rullan. Hon var/är känd för att vara den som drog ut lösa tänder på barnen. Schysst merit!!

GRATTIS ALLRA BÄSTASTE FASTER!!!

 När jag och Niclas bodde i London kom Boel och mamma över en helg i december. Här hänger vi på "puben på kullen", mitt och Niclas stamhak, på Richmond Hill. Ni ser nog att detta foto har ett par år på nacken, kolla bara in byxbenen på mina jeans. Fladdrigt värre.....



2 kommentarer:

Mamma Ann sa...

Hahaha....en härlig långweekend hade vi! Underbart väder för att vara i december.....

Anonym sa...

Tack snälla för alla vackra ord.Vi hade ju en fantastisk wekend hos er