05 november 2011

Jul, jul, jul

Idag tog jag och Agnes en sväng till Allum för att köpa ansiktsrengöring på Body Shop. Givetvis slank vi även in på Indiska där jag hittade två klappar till Lovisas adventskalender, ni vet en sån med paket! En sån skulle man ha själv..... Det blev ett förkläde med tillhörande grillvante, perfekt till pepparkaksbaket. Hittade lite annat "krafs" också, däribland en hårborste föreställande mitt hatobjekt Hello Kitty, som Lovisa dock rådiggar.... Doh!!

Det kryllade av julsaker i varenda butik. Jag älskar't!!

Till mamman blev det två tekoppar från Indiska. Jag och Lovisa dricker numera te på morgnarna. "Mamma, du glömmer väl inte mitt morgonte?" hörs från övervåningen på morgnarna när jag står i köket och donar med frukosten. Lillgammal, sa Bull! Favoriten är Lipton skogsbär.

Tips på vad man ska slå in i de resterande 17 paketen emottages tacksamt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inga problem, besök Blåvittshopen på Gamla Ullevi det finns ett rikligt sortiment av prylar som Lovisa tacksamt tar emot. Vi siktar på SM guld 2012.
"Sväris"