12 januari 2014

På tu man hand

Igår strålade jag och Niclas samman inne i stan. Vi ägnade oss åt lite shopping, bla impulsköp av svartvit klänning på H&M. En Plus Sizeklänning om man nu går efter den senaste katalogens ideal. Ni kanske sett bilder florera på diverse sociala medier? Skämmes H&M!

Nåväl, efter shopping tog satt vi ner för äkta shoppinglunch med tillhörande öl på Bishops Arms. Saknar England en smula när jag befinner mig i pubmiljö. Men den saknaden hoppas jag råda bot på snarast då det just nu kostar 600 kr t/r till London i slutet av maj!

Efter varvet på stan gick vi till hotellrummet och mummade upp oss inför kvällens middag hos vänner och laddade för konverserande på engelska då det även var gäster från LA inbjudna. Inte bara saknar jag England, USA är också saknat!

I skrivande stund har hotellfrukost inmundigats, nu blir det en tupplur innan utcheckning. Gäller att som småbarnsförälder krama ut det mesta av en hotellvistelse innan vi hämtar grynen.

Niclas lånar ut snusdosan till yngling

Fin dekoration utanför dörren till hotellrummet. Tummen ner!

Inga kommentarer: