06 januari 2014

Färdigt!!

I eftermiddags kom sidolisterna på plats och hyllprojektet är klart! Äntligen fick jag sätta tänderna i själva pimpandet, höjdpunkten med hela alltet!

Några fack står fortfarande tomma, känner att resterande pimperi får värka fram. Det lär bli några vändor på loppis fram i vår, inte mig emot!
Däremot måste jag inventera några lådor i förrådet och kanske finner ett gäng pocketböcker. Har inte haftnågon bokhylla utan stuvat undan böcker i kartonger eller gett bort dem eftersom jag sällan läser samma bok två gånger om.

Nu får det vara bra med byggprojekt ett tag, i alla fall tills det skall läggas nytt golv i köket. Och det levereras nog imorgon....

Hittade en minijordglob på Indiska som passade förträffligt i ett av facken!

Äntligen kom tavlan från Twickenham fram! Denna fick vi av våra hyresvärdar, Derek och Lorraine, när vi flyttade hem från London 2005. Den föreställer Themsen, ett stenkast från vår lägenhet på Richmond Road!

Har spanat på en hjort från House Doctor men slog aldrig till.... Sen hittade jag denna på Hemtex!

Tequila och Pimms - fin kombo! Dessutom fragrance sticks från Indiska.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fint :)

Anonym sa...

Snyggt!!!

Anonym sa...

Snyggt!!!