15 juli 2013

Glest mellan inläggen

Semester! Väldigt efterlängtad sådan. Nu har jag fem veckor framför mig med bara några få saker inplanerade. Bland annat ett frisörbesök nu på torsdag. Välbehövligt!!

Idag är det mulet och lite kyligare och jag ska nog måla talbalkar till uterummet. Igår städade jag källaren medan Niclas snickrade. Det blev tre vändor till återvinningstationen och en vända till ICA med pant. 154 spänn... 

Och så bilder från veckan:

Vi fick oväntat besök av igelkotten!

Min första semesterdag spenderades på stranden med Emma och Calle. Premiärbadade! 

På kvällen när Niclas kommit från jobbet åkte vi och tog ett kvällsdopp. 

Det tar sig! (Trots att det dricks en del öl och tjötas medan det byggs...)

"Projekt Midnattslopp" påbörjat. Nu är det löpning varannan dag som gäller. 39 dagar kvar... Idag var tanken att komma ut vid 7-tiden och hinna hem i tid innan Nicke behöver åka till jobbet. Jag snoozade en aning för länge så idag hann jag bara med en runda på 3,7 km. Men bättre än inget! 

Må gott, ni som fortfarande tittar in här!

Inga kommentarer: