05 juli 2013

Second handshopping

Idag på lunchen snek jag och en kollega in på en second handbutik som säljer barnkläder. Det pågick nån form av rensning så alla plagg kostade 20 kr, allt från badbrallor till vinteroveraller. 

Jag hittade en del till tjejerna. Hade jag däremot haft en tjej som drog storlek 68 hade två jeansklänningar från Polarn & Pyret fått åka med i korgen. Det fanns allt från H&M och Lindex till Molo och Nova Star. 

Följande plagg tjackade jag:

Turkos sommarklänning till Lovisa

Tischa och tajts till Lovisa

En inte alltför snygg kanintröja, enligt mig, men Lovisa tappade andan när hon såg den!

Leopardtröja från Next UK till Agnes. 

Oversizetröja med bred mudd nertill från Pomp de Luxe. Köpte även en tunika från samma märke i samma färg med paljetter och mönsyer fram. 

Dessutom, troligen det bästa köpet; en Didriksson regnjacka till Agnes! 

Allt för 180 kr!

Inga kommentarer: