08 juni 2011

Grill och fotboll

 Idag efter jobb och dagis hoppade vi in i nya bilen och tog en liten testrunda. Vi hamnade hos mormor och morfar i Sandared där vi blev bjudna på grillmiddag.

Lovisa dribblar och visar sina färdigheter

Mina älsklingar

Efter middagen bjöds det på glasstrutar till Lovisas och även mammans
stora glädje!
En rejäl bula som bara blir större och större....
Gravidstatus: Magen är rejält stor nu. Imorgon ska jag till barnmorskan och ska höra med henne om hon kan ta fram uppgifterna från graviditeten med Lovisa. Vore kul att se hur pass mycket det skiljer på SF-måtten. 
Idag har jag känt av svullna fingrar och fötter för första gången. Tröttheten sätter sina spår också. Idag slöt jag ögonen när jag satt vid skrivbordet på jobbet och hade inte telefonen ringt hade jag nog baske mej slumrat till. När vi kom till Sandared gick jag och la mig i soffan med fötterna i högläge och somnade som en stock! 
Foglossningen är på tillbakagående, tack och lov!


Inga kommentarer: