10 september 2011

Tidsfördriv

Jag är egentligen inte stort fan av att ha TV i sovrummet. Men har man en envis make som skyller på "Tinnitus Light" så var det bara att vika sig när vi i början av sommaren färdigställde renoveringen av vårt sovrum.
Nu när det ammas ett par gånger per natt är det trots allt inte så dumt med TV ändå. Särskilt inte nu så här i början när amningen än så länge inte går på rutin utan tar lite längre tid.

För er om inte sitter limmade framför TV:n under vargtimmarna kan jag meddela att det sänds allsköns dynga under dessa timmar.

Vad sägs om det amerikanska otrohetsprogrammet Cheaters? Det går ut på att man misstänker att ens partner är otrogen, anlitar en privatdetektiv som tar reda på fakta genom spionage, när de har tillräckligt på fötterna tar de den otrogne på bar gärning genom att dundra in med ett helt TV-team och en skogstokig partner i släptåg som undrar "what the hell is going on"?
Snabbrecension: Att ett produktionsbolag ens nappade på idén är för mig en gåta. Inte direkt en het kandidat för en Emmy.

Återkommer i morgon med en ny recension av natt-TV!


1 kommentar:

Anonym sa...

Om du tröttnar på skiten på teve, men ändå behöver ett tidsfördriv när du ammar på natten kan jag rekommendera ljudbok. Det lyssnade jag på när jag ammade Molly nattetid.

/Linda