14 september 2011

När kom hösten?

Idag behövde jag sticka till Lindex en sväng. Mest för att jag faktiskt behövde en ny mascara men också för att köpa strumpbyxor till lillfisen. Hade inte sparat några från Lovisa eftersom strumpbyxor alltid har tendens till att bli urtvättade. Under tiden jag och Agnes sonderade terrängen på Lindex tog Niclas och Lovisa ett varv på ICA.

Innan Agnes kom till världen funderade jag en del på hur stor skillnad det skulle bli på att ha ett och två barn. Nu, nio dagar som tvåbarnsmamma, kan jag i alla fall konstatera att det tar sin lilla tid att komma iväg nånstans. Och då skulle vi bara till Lindex och ICA. Vojne, vojne......

Inser att jag varit inne i min lilla bebis-, och amningsbubbla ett tag eftersom det verkligen är höst ute. Det är inte bara vädret som skvallrar om detta utan även utbudet på Lindex. Tog ett snabbt varv på damavdelningen och blev inte särskilt imponerad. Rost och terracottanyanser??? Usch.


En av dem är glad i alla fall!


2 kommentarer:

Familjen Nedoh i Sydney sa...

Åh, så mysigt det ser ut!

Moster Emma sa...

hahaha snyggt skratt Lovisa har:) Ser helt överlycklig ut ju!

Kram